CEO Rinus Terhoeve over de AVZ-Groep en het optimisme voor de toekomst

14/4/2017 Bedrijfsnieuws Nieuwsoverzicht

Eenheid in verscheidenheid voor de AVZ-groep

Het is geen geheim dat de bedrijven uit de AVZ-Groep – AVZ, Smits Rolluiken en zonwering, SunStock en Hylas – een prominente plaats innemen binnen het zonweringlandschap in Nederland, België en zelfs daarbuiten. Desondanks was er nogal eens verwarring, want alle deelnemende bedrijven en hun afdelingen en merken hadden hun eigen logo’s, huisstijl en uitstraling. Om voor eens en altijd eenheid in de verscheidenheid te scheppen, gaat dat nu veranderen. 

“Behalve de vier genoemde bedrijven, telt de AVZ-Groep met Reflex, AIB, ZTB, Sunpoint en Caralu ook nog vijf afdelingen en met Aurora®, SolidScreen®, Cubola® en Tibelly® vier afzonderlijke merken”, licht Rinus Terhoeve, CEO van de AVZ-Groep, toe.

“Dat leidt tot verwarring, die we nu gaan wegnemen met een nieuw logo en een nieuwe huisstijl. Die maken visueel duidelijk dat alle bedrijven, afdelingen en merken verwant zijn en tot de AVZ-Groep behoren.”

Not just a pretty face!

De nieuwe huisstijl – hoe belangrijk ook – is voor de AVZ-Groep geen doel op zich. Het is een onderdeel van een alomvattend plan om de groep in al zijn facetten beter, sterker en toekomstbestendiger te maken. Alleen een ‘pretty face’ is dan niet voldoende. Een ervaren CEO als Rinus Terhoeve is zich daar terdege van bewust. “Wij willen de samenwerking tussen de bedrijven en afdelingen van de groep intensiveren om onze klanten in de toekomst nog beter te kunnen bedienen.”

Lees het volledige interview.